Vacanta. Libertate.

Standard

 

No automatic alt text available.A venit vacanta.

Vara trecuta am decis sa raman in Bucuresti pe perioada vacentei de vara. Am ramas, mi-am si gasit un loc de munca, a fost bine, o experienta. Asta intentionam si vara asta, insa, cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, o situatie imprevizibila mi-a influentat decizia. Asadar, vacanta asta mi-o petrec acasa.

O sa fie o vara plina de carti, filme, seriale, relaxare, si alte lucruri frumoase, departe de aglomeratia din Bucuresti. O sa fie frumos. Ceva ce nu voi mai putea avea peste ceva vreme.

Sesiunea s-a terminat cu bine (sau cel putin asa stiu eu). Si ca tot veni vorba de sesiune, vreau sa ii reamintesc colegei mele, Flori, cat de mult ma bucur ca nu a cedat in saptamanile acelea in care ii tot propuneam sa lucram impreuna la proiectul de la experimentala, si in care ma tot razgandeam, si sa ii multumesc, ca nu m-a abandonat cand a venit vorba de marele proiect, desi ar fi vrut. :))

 

Astept recomandari de filme, carti si seriale bune. 😀

Lasă un răspuns

